torsdag 20 maj 2010

GÄSP

Åh, jäkla kattskrälle! Igårkväll då jag skulle försöka sova så höll hon på med allt möjligt störande så att jag låg vaken länge innan jag kunde somna, och i morse väckte hon mig före 5(!) av att hon hade rivit ner allt som fanns på byrån och mitt soffbord, dvs. tidningar, smycken, papper osv... O så sprang hon på mitt i den där jäkla högen av grejer på golvet så att det prasslade & skramlade... Och mellan varven tog hon sina leksaker o slängde upp dom i luften och mot väggen så att det smällde, o så gav hon ifrån sig det ena ljudet efter det andra (ibland kan man tro att jag har en hel farm med olika djur här, hon kan låta precis hursomhelst och hur högt som helst). O eftersom hon är döv, så hör hon ju inte själv hur det låter då hon håller på... Hon är  ju inte precis smidig & ljudlös... Suck!

Så nu är jag med andra ord trött & irriterad... Jag har ingen aning om hur jag ska klara av den här skoldagen! Jag hatar att bli väckt om morgnarna, hela dan är förstörd då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar