torsdag 30 september 2010

NEJ

Nej, jag är inte ute efter att bara få snälla kommentarer & komplimanger.
Nej, jag laddar inte upp bilder för att jag tycker att jag är snygg. De är en del av bloggen.
O nej, jag är inte elak mot folk som inte förtjänar det. Däremot försvarar jag gärna mig själv, vem ska annars göra det? O jag är minst lika stor i käften tillbaka åt folk som är stora i käften mot mig, om jag tycker att det är värt det.

En stor puss till er som bryr er o vet att jag inte är nåt monster fastän jag ibland tycks verka vara det.
-Jag har också rätt till dåliga dagar.

O jag VET att mitt hår är snyggt, så nu kan ni liksom bara hålla inne med er skit :)

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. yees kollar alltid idol (: vem är din favorit?

    SvaraRadera
  2. Bra att du är nöjd med ditt hår och nu när du ha kommit fram till det ska du inte låta dig påverkas av det i fortsättningen. Att ligga och gråta i timtal hjälper dig ingen vart, det tyder bara på svaghet, dessutom vad spelar det för roll vad andra tycker om ditt hår, det är väl du som ska ha det, eller hur?

    SvaraRadera
  3. Ingen har direkt sagt att ditt hår inte är snyggt, men om du tittar på headern fårstår du vad de menar, det är ju risigt, men det behöver inte nödvändigtvis betyda något negativt.

    SvaraRadera
  4. Du måste lära dig att inte ta saker så personligt. Varför inte bjuda lite på sig själv och skratta åt någon tycker att håret ser lite risigt (jag tycker själv att det såg mera elektriskt ut på bilderna, dvs inte risigt) ut? Jag är INTE ute efter att trycka ner dig men jag tror att du skulle må bättre om du inte tog dig själv på sådär stort allvar. Varje gång du får en negativ kommentar så hånar du den och skriver att det är en fjantig, anonym och uppenbarligen avundsjuk feg jävel som har varit i farten. Tycker att du överreagerar. Självförtroende sitter inte i håret och det är ju synd om du blir ledsen för att någon inte gillar hur du ser ut/klär dig/etc, men det är ju inte ditt problem? Sluta. bry. dig.

    SvaraRadera