måndag 20 september 2010

OUR CRIB

Okey, here we go. Nu ska ni få se lite bilder från min & Roys lägenhet. Jag ska förvarna er för att bilderna inte är de bästa, men ni kanske får en liten inblick i hur vi har det i alla fall. Vi börjar med vardagsrummet, vårt bästa rum.

Vår älskade 40tummare.



Vår gröna soffa som måste få ett svart överdrag snarast! Men jag gillar den ändå.


Den stora tavlan var verkligen ett bra köp!


Byrån har jag haft sen tidigare i några år. Jag har en till likadan som ännu står i vår lilla stuga i Kovjoki, som också ska hit nån gång.
Obs! Jag hade ännu inte dammsugit då jag tog dessa bilder, därav dammtussarna.
O ni fick bara se halva vardagsrummet, Roys datahörna är inget att visa. Ostädat & stökigt, haha.

Vi fortsätter med balkongen..

Jag bara älskar vår balkong! Stor, inglasad o perfekt! Det är också katternas favoritställe.

O så köket:

Dom här bilderna blev inte alls bra.. Gardinerna satte jag upp idag, o jag insåg nu att de inte passar! :S Tyvärr får ni bara se halva köket nu, pga. att då jag tog bilderna så var det inte städat på arbetsbänken, o disk stod kvar i diskhon. Men den delen kan jag visa er en annan gång.
Bordet & stolarna är nåt gammalt som vi fick av storasyster o hennes pojkvän, duger bra tillsvidare.

Sist, och också minst, sovrummet:

Detta är det jobbigaste rummet att göra klart. Gardiner fattas, tavlor fattas, ja det är ugly helt enkelt. Det går bra att sova där ändå, men tavlor & gardiner ska inhandlas snarast!

Jag ska försöka fixa bättre bilder åt er så fort som möjligt,. Då får ni även se wc, tambur, resten av kök & vardagsrum, och förhoppningsvis ett färdigt sovrum.

3 kommentarer: