torsdag 10 februari 2011

Nu räcker det!

Jag orkar inte sitta o läsa alla skitkommentarer mer nu. Jag har haft en tillräckligt dålig dag redan.
Stackars människor som hela tiden känner ett behov av att sitta o trycka ner andra.. Släpp er avundsjuka & bitterhet och gå vidare istället, man kommer såå mycket längre på att vara lite trevlig!

Jag tar inte åt mig, inte alls. Jag blir bara jävligt stressad på såna som er, o jag vill inte bli mer stressad än vad jag redan är. Så jag tar itu med dom bittra kommentarerna imorgon :)

O ni andra, 99% av er -Ni är så sjukt sjukt underbara! Love u! 

Nu går jag o lägger mig, o vaknar förhoppningsvis upp till en bättre dag imorgon, fylld med goda bärsmoothies & bara glada blogginlägg. Sov sött, o njut av att det snart är helg!

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du också haft keratinslingor! :D Vad tyckte du fungerade bäst? Keratin eller clip ons? Har du något av det nu? :)

    SvaraRadera
  2. Men du förstår väl att då du har ett visst antal läsare varje dag, så är det nog någon som irriterar sig och skriver något fult. Så är det för alla. Inget illa menat, ville bara påpeka.

    SvaraRadera
  3. Usch man får skämmas över anonyma negativa kommentarer ibland, hoppas du inte tror att de kommer från samma person.

    SvaraRadera
  4. ja vill bara säga att di som säger nanting dumt kanski int alls e avundsjuka.. man kan ju låta bli att skriv om va man fått för dåliga kommentarer.. :)

    SvaraRadera