torsdag 10 februari 2011

Svar på kommentar

Jag fick en kommentar angående detta inlägg som jag tänkte svara på..
"Suck, det där är inget ovanligt. Oftast är det något genomskinligt i tuber från början inget farligt och inget man behöver kasta bort maten för. Man skulle inte tro att fröken petnoga är uppvuxen på landet."
  

Haha, ursäkta? Jag tömde i misstag nästan hela tuben över maten eftersom det bara rann ur den! Maten flöt på i sörjan, o vem f*n skulle vilja äta nåt sånt? O ja, jag skakade om tuben, men det spelar inte nån roll, för det var utan tvekan nåt fel på innehållet! T.ex. ur ketchupflaskor eller senapstuber kommer det ju nästan alltid nån vätska om man inte skakar om den innan, men denna tub innehöll bara vätska/olja. Fröken petnoga? Vem? Jag? Haha, du måste skämta ;)

På landet bland kor, flugor & massa skit -Där hör jag hemma!





3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild med katten och kossan :D

    Haha, men stört ;P Majonäs ska inte vara oljig, de vet väl alla? Eller? Jag tycker du ska gå tillbaka med den :) Även om du inte bryr dig så mkt är de ju en principsak. Så bra svarat :D

    SvaraRadera
  2. Fattar inte vrf någon ens kommenterar en sån sak; "Man skulle inte tro att fröken petnoga är uppvuxen på landet", kan de inte hålla det där för sig själva - rätt så omoget!

    Härliga bilder, längtar till sommaren! :)
    btw tredje bilden nerifrån e humor ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är slöseri att kasta mat, tänk på sådana som inte har mat för dagen ens.

    SvaraRadera