lördag 28 januari 2012

Presidentval & slö lördag

Jo, jag lever. Jag har t.o.m. klarat mig utan huvudvärk hittills idag, skönt!

Vi sov i Sandsund inatt, och gårkvällen spenderades i soffan med svärföräldrarna där det diskuterades hejvilt om president-valet. Haha.. Jag, Roys mamma & styvpappa spottade ut våra åsikter och var stundvis helt i eld & lågor, medan Roy bara satt där och såg söt ut och inte sa desto mer ;D Tänk vad olika man kan va! Nå, jag har verkligen inte ändrat åsikt om vem jag ska rösta på trots den vilda diskussionen, tvärtom så är jag nog bara mer säker på mitt val ;)

I morse låg jag kvar hur länge som helst och kollade tv efter att jag hade vaknat. Skönt med en slö morgon. Sen kom vi till Kovjoki runt 14-tiden, och nu är Roy ute och mockar skit med pappa. Jag hade gärna farit och gjort lite nytta jag också, men pga. min förkylning så var det bäst att sitta inne och ta det lugnt. Jag var dock ute med kameran en stund innan det blev mörkt, så några bilder tog jag.
 
Här kommer två randompics från idag, 


Har ni bestämt er för vem ni ska rösta på i presidentvalet? 

5 kommentarer:

  1. Självklart röstar man på bögen. Niinistö kan gå och dränka sig.

    SvaraRadera
  2. huvudvärken har du tydligen skickat vidare åt mig. dunkat på hejvilt i mitt huvud idag :/ ps. om d e fint väder på freda, kan vi boka in photoshoot då isf?!

    SvaraRadera
  3. fast d ser int värst bra ut http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-varlden/ortsvader/hourByHourTable.do?geonameid=632978&starttime=2012-02-01%2022:00:00&endtime=2012-02-06%2021:59:00 sol nog men -23 - hallåååå!!!

    SvaraRadera
  4. till maria: vill man ha sol så får man så lov att ha kallt ute också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå nog finns det väl möjlighet till sol fastän mätaren visar under 10grader också?! en perfekt vinterdag är solig o några minusgrader. men det lär vi inte se nästa vecka...

      Radera