måndag 13 februari 2012

Nail wraps

Just nu är det väldigt inne med Nail wraps. Jag tycker att det är grymt snyggt, men själv har jag inte hunnit testa det än, och jag vet inte om jag tänker göra det heller. Det är kanske mer för såna som klarar av att ha nånting på naglarna utan att ständigt sitta och peta på det ;) 

Hur som helst, jag såg nyss att Nelly har rea på Nail wraps, så jag tänkte bara ta och tipsa om det för er. Kanske det finns nån som är sugen på att testa på dom? Finns i flera olika mönster och färger.
Ni hittar dom här

Har ni testat Nail wraps eller liknande förrut?  

3 kommentarer:

  1. vad är nail wraps? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är "klistermärken" som man fäster på naglarna istället för att lacka dom. :)

      Radera
  2. Kan int låta bli att int kommenter, har lite erfarenhet åv di :) Både di från nelly och di från kicks. Skitsnygg, jo! men di hals int alls så bra som di säger di ska göra. Di e väldigt tjock och böki att ha på, fastnar i vantar/ handskar å direkt man kom i kontakt me liti fukt så löst e upp "lacket" i kanten som int gick att fix. Risken för att bränn nagelbanden e ganska stor då man ska fön på di så di fäster. För mig vare en besvikelse för ja trod först att e faktiskt va na som sku kuna funger :) Med god tur och noggrant grundarbete kan di haldas en kväll på krogen, om man e snäll å lugn ;)

    SvaraRadera