tisdag 14 februari 2012

Valentine's day

Godmorgon! Jag tänkte bara önska er en trevlig alla ans dag, oavsett om ni har nån att fira den tillsammans med eller inte. Dock tycker ju jag att man ska visa sin uppskattning till varandra (både sin partner, sin familj och sina vänner) varje dag, men jag tror att det ändå är viktigt att den här dagen finns så att man liksom blir "påmind" om att ta hand om varandra eftersom det är så himla lätt att ta varandra för givet.
Pics from weheartit.com

Jag blev väckt av Alecia runt 8-tiden då hon kom och knuffade bort mig från kudden och själv la sig ner där och väntade på att jag skulle stiga upp och fylla deras matskålar. Det gulligaste som finns är då Alecia eller Nelly kommer och väcker mig :') En bra start på Valentine's day!!
  
Hoppas ni allihopa får en riktigt bra dag med massor av kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar